.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساعات کار ادارات مازندران باید تغییر کند

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به گرمای شدید در استان و استفاده بیشتر از وسایل سرمایشی در ادارات گفت: به منظور کاهش مصرف انرژی در ادارات باید ساعات کار دستگاه های اجرایی تغییر کند.

به گزارش مهر، ولی الله فرزانه صبح دوشنبه در دهمین جلسه ستاد استانی هدفمند کردن یارانه ها در استانداری از مردم خواست الگوی مصرف را رعایت کرده تا همه مردم کشور بتوانند از انرژی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق خواستار تغییر ساعات کار ادارات دولتی شد.

وی گفت: باتوجه به مصرف برق در ادارات و دستگاه های دولتی هر چه سریعتر باید در این مورد تصمیم گرفت.

معاون استاندار از اعزام کارشناسان شرکت برق به دستگاه های دولتی و توجیه آنها برای کمتر مصرف کردن برق این کار را مثبت ارزیابی کرد.

فرزانه گفت: برق صنایع نباید بدون اطلاع قبلی قطع شود وهمچنین تاکید کرد صاحبان صنایع و بنگاه های صنعتی بزرگ شیفت کاری بعد از ظهر خود را به شب انتقال دهند و کارخانه ها می توانند جمعه ها را کار کنند و یک روز در هفته را تعطیل کنند تا خانواده ها ساعات کمی را بدون برق باشند.

معاون برنامه ریزی استاندار خاطر نشان کرد: دستگاهها بسته های حمایتی سازمان خود را از وزارتخانه مربوطه گرفته و با بومی سازی آن را اجرا کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1389
یه پیشنهاد ماه مبارک رمضان در راهه، بعد از نماز همه برن اداره هاشون،هم برق کمتر مصرف میشه هم ترافیک کم میشه هم کارمندا ظهرمیرن خونه و زیر کولر خونه خودشون میخوابن اونوقت پول برق خونشون زیاد تر می آد چرا زیر کولر اداره بخوابن و اداره پول برق بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.